.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخلاق حكم ميكند موسوي يا كروبي كنار روند

عضو مجمع باران گفت: اميدواريم با نزديك شدن به انتخابات، به حكم اخلاق، موسوي و كروبي به نفع ديگري كناره‌گيري كنند تا از هر جرياني يك نفر در انتخابات حضور داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، احمد رمضانپور نرگسي برگزاري انتخابات را فرصتي براي مردم دانست كه مي‌توانند نظر خود را در مديريت كلان كشور اعلام كنند.
وي با اشاره به حضور نامزدها در انتخابات اظهار داشت: احزاب نداريم و يا اگر هست مورد حمايت حاكميت نيست و نمي‌توانند نامزدهاي واقعي خود را معرفي كنند.
عضو شوراي ائتلاف اصلاح‌طلبان گيلان ادامه داد: در دوره نهم انتخابات رياست جمهوري 60 درصد آراي ريخته شده متعلق به اصلاح‌طلبان بود، اما انتخابات به دور دوم كشيده شد.
رمضان‌پورنرگسي در باره حضور نامزدهاي اصلاح‌طلب در انتخابات آينده اظهار داشت: وقتي خاتمي بعد از كروبي اعلام كرد كه وارد صحنه مي‌شود، موسوي از جانب اصلاح‌طلبان وارد ميدان شد و خاتمي براي جلوگيري از شكست آراي اصلاح‌طلبان انصراف داد.
وي افزود: موسوي و كروبي هر دو مبارز و از اركان نظام هستند و سابقه درخشان دارند و توانمندي و ارزشي بودن موسوي بر كسي پوشيده نيست.
عضو شوراي ائتلاف اصلاح‌طلبان گيلان و تصريح كرد: اميدواريم هر كدام از اين دو نفر با نزديك شدن به انتخابات به حكم اخلاق به نفع ديگري كناره‌گيري كنند تا از هر جرياني حداقل يك نفر در انتخابات حضور پيدا كند.
وي بيان داشت: اگر حاكميت آزاد بوده و مردم پاي صندوق‌هاي راي باشند، انتخابات نيز دو قطبي و اصولگرايان پيروز شوند، اصلاح طلبان آنان را همراهي مي‌كنند و يا اگر عكس اين قضيه اتفاق افتاد، اصولگرايان نيز همراه باشند.
رمضانپور نرگسي وحدت كلمه را سبب حفظ منافع ملي عنوان كرد و اظهار داشت: اگر قرار است نظر مردم را بگيريم بايد وحدت ايجاد شود و انتخابات دو قطبي و راي مردم ملاك و ميزان انتخاب باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.